2BE The Best 2019-07-09T13:31:03+00:00

סדנאות שירות

2BE The Bestלהיות הכי טוב

מגוון סדנאות שירות בפורמטים שונים לשיפור השירות בארגון ללקוחות פנים וחוץ.

  • הסדנאות מיועדות לנותני שירות פרונטלי או טלפוני, ולצוותי שירות ושימור לקוחות.
  • כל סדנה תותאם באופן ייחודי לצורכי הארגון הספציפי.
  • אפשרות לסדנאות בפורמט של מספר שעות, סדנת יום או מספר מפגשים על פי הצורך.
  • כל הסדנאות מועברות באופן אינטראקטיבי, בליווי מצגות, סרטונים, הפעלות וסימולציות.

בין התכנים המועברים בסדנאות השירות:

  • עקרונות למתן שירות מיטבי.
  • מהו הערך של שירות איכותי ככלי מרכזי לשימור לקוחות.
  • דגש על השקעה בשירות ככלי מרכזי לשיפור רווחיות.
  • מהו הרווח של נותן השירות עצמו ממתן שירות איכותי – או "למה כדאי לי"?
  • הבניית תפיסת מתן שירות ומתן כלים אופרטיביים לשירות איכותי ללקוחות פרונטליים ודיגיטליים.
  • מתן כלים פרקטיים לשיפור מיידי בשירות ובתקשורת בכלל.
  • סימולציות ותרגילים בשרות הלקוחים משגרת היום יום שלכם בארגון.
  • שיפור ממשקי עבודה בתוך הארגון כחלק משירות איכותי.
  • חשיבות עבודת הצוות וטיפול בלקוחות פנים ארגוניים.
  • התמודדות בשעת לחץ למול ריבוי לקוחות ומשימות.
  • התמודדות עם התנגדויות וטענות (מילים חוסמות ומילים מקדמות).
  • סדנה ייחודית של יום שלם מ"מצוינות אישית למצוינות בשירות" אשר נותנת כלים ליצירת מצוינות אישית בכל תחומי החיים והקריירה, ומחברת אותם ליישום בתחום השירות.

השאירו פרטים, ונחזור אליכם בהקדם:



סדנאות שירות